Skratta eller gråta???

Måste berätta en sak som hände min vän Malin ,det är sjukt vet inte om jag ska skratta eller gråta iaf så här var det.

I kväll så var vi hos min kompis Milena och festade lite och vi visste att Malin skulle komma,ungefär när klockan var 2 på natten så ringde jag henne för jag ville veta vart hon var och när hon skulle komma,då sa hon kom ner och öppna porten nu, ni måste hjälpa mig med en sak.

Jag gick ner och ser Malin jag öppnar och hon gråter som fan hon såg ganska full ut oxå iaf jag frågar henne vad som står på varför hon gråter så mycket då sa hon Maria du kommer fan inte tro mig jag sa åt henne att berätta.
Vi gick upp och in på toaletten då berättade hon.
Tidigare på kvällen hade hon vart så full och hon hade mens så hon skulle köra upp en tampong men med tanke på att hon var så full så hade hon råkat köra upp tampongen i sitt anus *ouch*
Och nu fick hon inte ut den den satt som berg,jag ropade in hennes stora syster Jennie och sa vad som hade hänt.
Jennie blev arg på Malin först och sa att hon skulle chilla med sitt drickande.
Iaf nu till det jobbiga att få ut Malins tampong från anus, en dans på rosor? knappast!!
Malin drog ner sina byxor och trosor och ställde sig på alla fyra jag tog tag i tråden som var helt blodig och äcklig men den bara gled det gick lixom inte att få ett riktigt grepp,sen skulle Jennie försöka då var hon tvungen att ta tråden i munnen så hon kunde använda sina händer till att hålla i sär Malins skinkor,Jennie fick kvälvningar och spydde.
Jag torkade upp Jennies spya och sa till henne att tänka på något annat och försöka igen,men Malin skrek för att det gjorde så ont så jag var tvungen att lägga lite tvål på mina fingrar och smeka in det runt hennes anus så det skulle bli lite smidigare.Efter ca en timmes arbete inne på toan fick vi äntligen ut tampongen,otur för mig och Jennie ja något Malin fick nämligen baksug så både jag o Jennie fick bajs i ansiktet efter att vi stått o stirrat in i Malins röv i en timme.

Men men livet går vidare vi tvättade Malins stjärt och smörjde in med lite salva så rumpan blev som ny och hon mår bra igen:)) Tack för mig leverpastej!!


Kommentarer
Postat av: jennie

hahahaha <3

2008-12-21 @ 19:56:39
URL: http://jlindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0