Snart är det jul..

Hej på er jag längtar så till julen då ska Tommy komma till mig iklädd en tomtedräkt :)SEXIGT
så kommer vi nog ha mycket julsex.
I torsdags så märkte jag ett konstigt utslag på halsen fast det kliades inte eller nåt men orolig som jag är så ringde jag läkaren och fick en tid på fredags morgonen.
Läkaren som var supersexig undersökte mig och ja väldigt pinsamt,han skrattade och sa så här!



-Ja du jag kan konstatera att det där är absolut inget utslag!,Det är en intorkad spermafläck!!


Jag kände mig ju lättad men samtidigt så var det ju pinsamt,iaf han sexiga läkaren började slicka bort sperman från min hals och ja det ena ledde till det andra så nu har jag lite doktorsperma på svanken som oxå torkat in jag sparar det ett tag som en souvenir sen går jag o duschar:)
God jul på er alla om jag inte skriver något mer på ett tag...pusss på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0