Tro,Hopp och Kärlek

För en gångs skull ska jag skriva lite seriöst i min blogg,
Jag har ingen tro jag har inget hopp, kärlek !! Vad fan e det??
Är det mitt fel ??
Jag tror att det är mitt fel,jag tror att alla människor får en enda chans till riktig kärlek om man inte tar vara på den eller sumpar allt så försvinner det och aldrig mer kommer tillbaka,du får leva resten av ditt liv och tänka hur det kunde ha varit,men i stället väljer man nåt annat bara för ATT!!
Så jag kommer nog ha ångest när jag är 80 år och tänkt att om jag bara var modigare eller mer säker så hade jag haft ett liv fyllt av kärlek lycka och framgång.
Men i stället får jag leva mitt liv fyllt av helt ok förhållande som till slut kommer att spricka bara för att den riktiga gnistan aldrig funnits och man börjar inser att den aldrig kommer och man gör slut.Ett liv fyllt av ångest supande sömnlösa nätter lyssnandes på sorgliga ballader.
Om man bara visste att man bara har ett liv och kommer aldrig få chansen att skapa ett liv.
Eller om nån bara kunde ta bort mitt hårda yttre få fram en mjuk mig,om nån bara kunde ta bort min känsla att aldrig kunna bli kär eller älska nån,om nån bara kunde ta bort mitt känslokalla mig,om nån bara kunde ta bort det så skulle jag oxå kunna bli kär i nån o slippa vara ensam.
Hellre helt galen av svartsjuka och terrar folks mobiler på grund av att man har intresse för nån,hellre det än som jag är nu.
Får aldrig intresse för nån bryr mig inte vad nån tycker om mig blir aldrig svartsjuk för jag har inte såna känslor.
Ja ja kärleken är väl inget för mig som sagt jag har redan sumpat min chans för längesen till riktig kärlek jag har mig själv att skylla.Jag kunde ha gjort saker bättre visat mig bättre tagit bättre beslut.Men det gjorde jag inte och nu får jag leva så här resten av mitt liv.Jag sväljer det sura äpplet iaf!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0