Hej

Hej hopp jag vill pilla på din snopp och du kan trycka in den i mig jag tänker inte säga stopp,och du kan även i baken trycka den opp, det blir inte vakum det kommer bara säga plopp!!!


Hittade en fin dikt som ni kan ge till era kära på alla stjärtornas dag!
Här e den.

Ulla jalla kom och knulla sen jag dig vill pulla,min gulli gulla, din fitta är som en nybakt bulla.Jag svär min kuk den står rakt ut den är full med krut om du vill jag kan sparka bakut,du kommer svimma så jag måste ringa akut sen jag dig i ansiktet sprut,men nu Ulla min dikt till dig är slut.

Mohammed 13 år från rinkeby skrev den till sin mattant Ulla
Hihihi hoppas han fick sin kärlek=)))

Nä ni allihopa superduperglada bloggläsare som läser min spännade blogg fylld med smaskigheter
God natt jag ska rulla lite på bäret=))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0