Helt utanför!!

Hej alla ni som har allt!!

Så här är det,jag har inte en enda vän menar verkligen det helt noll jag har ett nummer i min mobil och det är fröken urs *suck* Ingen vill vara med mig nu pratar jag förstås om tjejer killar har jag ju massa av hahah.
Innan jag förlorade min oskuld *förlorade den när jag var 12* Så hade jag massa tjejkompisar men sen råkade jag typ ligga med deras bröder pappor o pojkvänner så dom sa upp kontakten med mig:(Tro inte att jag är en hora!!!

Jag hade en jätte bra vän hon hette Mia
Jag låg med hennes pojkvän och han sprutade mig på ansiktet och jag trodde jag hade tvättat bort allt.Sen så gick jag o fika med henne då frågade hon mig vad jag hade på kinden då sa jag mjölk men hon gick inte på det eftersom jag är laktosintolerant,och hon smakade sperman och kände genast igen smaken hennes ögon blev tårfyllda och hon sprang ut från fiket det var sista gången som jag såg henne.Jag saknar henne faktist jätte mycket hon brukade slicka mig på skoj mellan benen typ så här dra av mig trosorna och sticka in tungan hahahh vi brukade skratta jätte mycket då:)
Jag har ju jätte mycket pengar och är grymt snygg men ibland känner man sig lite ensam.
Ha det bra allihopa o håll i era vänner:)

Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha störigt rolig du är :P har länkat dig nu hihi <3

2008-11-23 @ 21:51:27
URL: http://jlindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0