I dag...

I dag vaknade jag kl.05:30 gjorde min workout som vanligt.
Cyklade hem till mammas villa (Hon är i Thailand), simmade i inomhuspoolen =)
Spenderade lite tid i gymmet. Men insåg att klockan passerat 8:00..
Så då gick jag ut till Lusthus, tände några ljus och mediterande.
Klockan vart ca 10:30. Åt lite lunch, nårgra körsbärstomater,keso och fullkorns knäcke MUMS!
Men sen råkade jag trampa på Doris, och ramlade. Stackars lilla katt.
Hon vrålade och jag med.
Jag har huvudvärk i dag, så jag orkade inte ta mig till jobbet. Tur att jag har ett annat förhållande till chefen *ler*.

Mitt och Rasmus samtal idag hemma hos mig :P

R - Har du ost?
J - Vart då?
R - Nämen asså har du nån OST!?
J - Kanske, det ska räcka hela veckan.
R - Ja


Man kan ju inte bjuda på både mus OCH ost, eller hur brudar.

Sen kom Johan till mig idag =) Han är så fin. Men han glömde kvar sin kofta.
Måste gömma koftan, efter som Rasmus kommer i natt efter han har jobbat. :D Mysans!
I alla fall, idag frågade Johan vad vi höll på med. Om det skulle bli vi eller inte. Han tycker att det är jobbigt att inte veta.
Då sa jag att jag ville ha mer tid att tänka. Då verkade han lite sur, han tycker att vi har hållt på länge. Ett halvår jö.
Och medans vi pratade om detta, så hade jag på mig ett par vita, suuper söta string från CK.

Kram på er tjejer och killar såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0