Ont i rumpan ajjjjjjjjj!!

Tjenare alla superduperglada bloggläsare.

I lördas kväll så kom Jose hem till mig,och det är ju ingen hemlighet att killen är utrustad som en välskapt häst.
Iaf vi drack lite vin o titta på dansbandskampen...och som ni alla vet så har jag ju lite könssjukdomar,så därför tyckte Jose att vi kunde ha analsex och jag kan lova er han fick verkligen tjata sig till det men efter ca 2 minuter så gick jag med på det.Ja hörni resultatet,JÄTTEONT har jag i mitt anus nu jag har typ inte bajsat sen vi hade analsex,så i morse spydde jag och då var det som typ bruna små korvar i min spya så jag tror fan att det var mitt bajs som kom upp en annan väg.
Bläääää

Jag tror att Jose är lite förtjust i mig,för han ringde mig i dag o ville ha sex men den här gången gick det verkligen inte jag har ju en enorm smärta...så han kom runt 6 i dag så sög jag av honom nåra gånger.Fast jag märkte en sak det smakade lite bajs av hans kuk så jag frågade honom om han har tvättat sig sen i lördas...fast han bara log o sa

-Gumman du suger så bra

Asså vad ska det betyda???

Ja ja vad ska man säga
Ha det bra allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0