Tråkiga Nyhter:((

Hallå alla glad
Klev upp som vanligt 05:30 gymmade och tog sedan en långpromenad längs sjön.
Skippade faktist lunchen i dag tror jag svalde för mycket sperma i går så kände faktist ingen hunger alls i dag föränn det blev middagsdags.

Tog mig ner på stan o köpte en ny vinterjacka för 93.000 kr supersnygg.

Min gynekolog ringde mig i dag,och som jag anade så hade jag klamydia och herpes för femte gången nu på bara nåra månader,måste verkligen tänka till en extra gång vem jag släpper innanför trosorna hihih.
Min gynekolog var lite arg på mig för att jag hade ju smittat honom också,så hans fru ville ta ut skilsmässa hehe.
Men men alla har vi ju våra problem.

Nu är det kväll och jag ska ner på stan för att festa loss lite med Patrik han är supergullig stor kuk har han med *ler*

Säger i morgon hur det gick
Godnatt allihopa


Kommentarer
Postat av: !!!

jävla slampa

2008-11-15 @ 04:30:51
Postat av: keto

jag skloja bara maria de va john som skrev

2008-11-15 @ 04:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0